Multi Page

od 3 000 zł netto
  • Dowolna liczba podstron
  • Copywriting
  • UX Design
  • Prosty, nowoczesny i intuicyjny design
  • Responsywność
  • Domena & hosting na rok
  • Certyfikat SSL na rok
  • 5 serii poprawek
  • Formularz kontaktowy
  • Integracja z social mediami
  • Założenie do 50 adresów e-mail
  • Google Analytics
  • Google Search Console

Poprzednia najniższa cena: 2 000 zł netto

Nieograniczone możliwości i najlepsze SEO
– jeśli Ci na nich zależy, wybierz pakiet Multi Page

Dlaczego „multi”?

Bo tylko on daje Ci pełną swobodę budowy i rozwoju Twojej strony. Jeśli ilość informacji, które chcesz umieścić w swojej witrynie, jest dość duża, to warto podzielić je na kilka podstron. Dzięki temu rozwiązaniu Twoja strona nadal będzie w pełni czytelna i wygodna w przeglądaniu, a Ty nie będziesz musiał się ograniczać pracując nad jej treścią.

Kiedy warto zdecydować się na Multi Page?

  1. Kiedy Twoja firma oferuje wiele różnych usług, które trudno sprowadzić do wspólnego mianownika i rozwinąć w obrębie jednej strony.
  2. Kiedy zależy Ci na optymalnym pozycjonowaniu treści na Twojej witrynie. W obrębie jednej strony praktycznie niemożliwym jest jej skuteczne pozycjonowanie na kilkanaście różnych fraz kluczowych, których pewnie będziesz potrzebował posiadając szeroki katalog produktów bądź usług. Próbując „wrzucić wszystko do jednego worka” jedyny efekt, który uda nam się osiągnąć, to efekt rywalizacji między poszczególnymi key wordsami. Jesteśmy przekonani, że nie na takim rezultacie Ci zależy.
  3. Kiedy chcesz, aby Twoja strona mimo obszernej treści zachowała swoją przejrzystość, czytelność i intuicyjny sposób nawigacji.
  4. Kiedy oczekujesz, aby treści na Twojej stronie były bardziej rozbudowane i szczegółowe. Pamiętaj, że aby zdobyć zaufanie klienta, nie możesz pominąć etapów TOFU i MOFU, w których pokażesz swoją wiedzę oraz udowodnisz doskonałą znajomość branży. To wszystko nie uda Ci się bez strony internetowej o odpowiedniej pojemności.
  5. Kiedy planujesz rozwój swojej firmy i wiesz, że w przyszłości będziesz musiał rozbudować stronę o kolejne podstrony. Ich stworzenie jest oczywiście możliwe również w pakiecie One Page, jednak w przypadku pakietu Multi Page, bazę do dalszego rozwoju strony masz już zbudowaną na starcie. Dzięki tej formie, dodawanie kolejnych podstron będzie zdecydowanie szybszym i łatwiejszym procesem.

Dla kogo?

Multi Page to najlepszy wybór dla firm, które oczekują, że ich strona oprócz funkcji estetycznej wizytówki, będzie również posiadać rozbudowaną i dobrze wypozycjonowaną treść oferty.

Co jeszcze warto wiedzieć o tym pakiecie?

  1. Multi Page daje zdecydowanie większe możliwości w zakresie skutecznego śledzenia konwersji na Twojej stronie niż One Page. Dla przykładu: aby dotrzeć na stronę z opisem pakietu Multi Page, który właśnie czytasz, musisz najpierw kliknąć „Oferta” będąc na stronie głównej, a jeśli zainteresuje Cię darmowa wycena, to wybrać później przycisk „Darmowa wycena”, który przekieruje Cię do odpowiedniego formularza. Taka struktura stanowi idealne źródło informacji dla narzędzi analitycznych, które obserwują ruch na naszej stronie. Dzięki niej wiemy, jakie podstrony najczęściej odwiedzają internauci oraz do jakiego etapu procesu zakupowego dochodzą. W przypadku strony typu One Page śledzenie ruchu jest ograniczone tylko do jednej strony.
  2. Ważnym elementem SEO jest tzw. „linkowanie”. Odnośniki prowadzące do witryny docelowej pokazują algorytmowi wyszukiwarki, że treści znajdujące się na Twojej stronie są wartościowe, co pozwala podnieść jej miejsce w rankingu. Na stronie typu One Page masz do dyspozycji tylko jeden link prowadzący do strony głównej, a wybierając opcję „muli” każda z podstron może pracować indywidualnie na popularność i ostateczny sukces Twojej strony.